سنجش و ارزیابی
نیاز سواد ارزشیابی معلمان زبان انگلیسی:براساس مدل سواد ارزشیابی فولچر

محمدرضا خداشناس؛ حسین خدابخش زاده؛ پوریا بقایی؛ خلیل مطلب زاده

دوره 11، شماره 1 ، تیر 1401، ، صفحه 131-156

https://doi.org/10.22054/ilt.2022.63731.639

چکیده
  سواد ارزیابی زبان در انبوهی از تحقیقات مورد توجه قرار گرفته است.با این حال، بسیاری از مطالعات برای سنجش سواد ارزیابی معلمان انجام شده اند،ولی هنوز فضای مطالعه و تحقیق در این مقوله وجود دارد که ما را بر آن داشت تا این مقوله را از دیدگاه نیازهای ارزیابی معلمان زبان انگلیسی بررسی کنیم. برای تحقق این هدف ، مطابق با تغییرات در شیوه های ارزیابی ...  بیشتر